Reklama na witrynach

Oklejanie szyb . Reklama sklepu

REKLAMA NA WITRYNACH

OKLEJANIE SZYB . REKLAMA SKLEPU

Dzięki estetycznej aranżacji witryny można zaciekawić klienta swoją ofertą. Uda się też pozytywnie wyróżnić na tle konkurencji. Dobrze zaprojektowana reklama na witrynie przyciągnie wzrok i klientów do punktu sprzedaży. Oklejanie witryn to szerokie pojęcie – może to być informacja o godzinach otwarcia, sezonowa naklejka o wyprzedaży lub całościowa grafika będąca przedstawieniem oferty i wizytówką firmy.

Opisane działania mają najróżniejsze cele. Uatrakcyjniają wygląd lokalu, zapewniają prywatność klientom, przekazują kluczowe informacje, sprawiają, że marka staje się rozpoznawalna. Jeżeli interesuje Cię oklejanie witryn sklepowych we Wrocławiu, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Dobór materiałów poparty wiedzą i doświadczeniem

Do oklejania witryn stosujemy sprawdzone i certyfikowane media. W zależności od projektu i wymagań używamy folii ploterowej, folii One Way Vision, folii szronionej – piaskowanej, folii witrażowej czy folii drukowanej i wyciętej w żądany kształt. Dla zwiększenia efektu często łączymy ze sobą różne techniki i media. Naszym celem jest tworzenie nowoczesnej, estetycznej i skutecznej reklamy przyciągającej potencjalnego klienta już od pierwszego spojrzenia.

Oklejanie witryn Wrocław – staranne wykonanie, rzetelna obsługa zamówień

Przed realizacją bezpłatnie dokonujemy pomiarowania witryn i uzgadniamy zakres prac. Przedstawiamy komputerowe wizualizacje reklamy na witrynie. Po konsultacji wprowadzamy konieczne poprawki i przystępujemy do montażu. Wyklejaniem witryn zajmują się osoby z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu Klient ma pewność, że reklama sklepu będzie trwała i estetyczna.

Wyklejanie witryn we Wrocławiu wiąże się nie tylko z reklamowaniem sklepów. Taki nośnik informacji, będący zarazem dekoracją podkreślającą charakter danego miejsca, można zastosować także do oklejania szyb lokali takich jak bary, restauracje, kawiarnie, galerie handlowe, kina, przedszkola, żłobki, gabinety lekarskie czy banki.

ZASTOSOWANIA:

  • godziny otwarcia – podstawowa informacja najczęściej widniejąca na drzwiach sklepu
  • sezonowa wyprzedaż – szybki przekaz reklamowy o ofercie wyprzedażowej
  • wkrótce otwarcie – daj znać lokalnej społeczności o tym, że niebawem powstanie nowe i wyjątkowe miejsce, które warto odwiedzić
  • aranżacja prywatności – jeśli chcesz aby Twoi klienci mieli zapewniony spokój i prywatność podczas pobytu w Twojej placówce
  • funkcja estetyczna – nawiąż reklamą na witrynie do wystroju wnętrza, niech dla wszystkich będzie jasne czym się zajmujecie