Kalendarze reklamowe

KALENDARZE REKLAMOWE

KALENDARZ TRÓJDZIELNY
Druk kalendarzy to tani i efektowny sposób reklamy własnej firmy lub usług. Kalendarz trójdzielny to jeden z najpopularniejszych rodzajów kalendarzy reklamowych. Składa się z główki, plecków oraz kalendariów. Główkę, oraz przestrzeń między kalendariami możne wykorzystać na umieszczenie własnych treści np. logotypu, grafiki, reklamy czy danych teleadresowych.

Główki drukujemy na papierze kredowym dodatkowo zabezpieczonym folią mat lub błysk. Istnieje możliwość położenia na główce lakieru UV miejscowego. Główkę oklejamy na kartonie – tworząc efekt wypukłości. Główka kalendarza trójdzielnego posiada mocowanie pozwalające na przywieszenie kalendarza do ściany.

Plecki kalendarza trójdzielnego drukujemy na kartonie jednostronnie powlekanym. Kalendaria przyklejane są bezpośrednio do plecków – w trwały sposób łącząc się z podłożem.

Każdy kalendarz trójdzielny posiada opaskę z okienkiem wskazującym aktualną datę. Na życzenie klienta możemy kalendarza zapakować do kartonowych kopert.

Najczęściej kalendarze trójdzielne można spotkać na ścianach w biurach, mieszkaniach i innych pomieszczeniach gdzie przebywają ludzie.

KALENDARZ LISTWOWANY PLAKATOWY
Kalendarze w formie plakatu z metalową listwą u góry i dołu. Standardowe formaty tego rodzaju kalendarzy to A1, A2, B1 i B2. Kalendarze foliujemy, można również zastosować miejscowy lakier UV.

KALENDARZ SPIRALOWANY
Cały rok na 12 stronach, u góry sprężynka ułatwiająca przewracanie kart oraz zawieszka do przymocowania na ścianie. Dzięki ilości stron można dobrać przekaz reklamowy związany z daną porą roku – co ma znaczenie przy np. produktach sezonowych.

KALENDARZ BIURKOWY
Mała forma przekazu reklamowego – kalendarz stojący na biurku. Kalendarz w formie piramidki z przewracanymi kartami lub z wyrywanym kalendarium. Zapytaj nas o dostępne formaty!


Zastosowanie:
Kalendarze przenoszą treści reklamowe, pomagają w orientacji w czasie, pozwalają łatwiej planować zajęcia na przyszłość. Kalendarze są doskonałym sposobem aby trwale przekazywać komunikat reklamowy potencjalnym klientom.